ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
COMENIUS
2008
Έντυπο αίτησης για Σχολικές Συμπράξεις
οι πίνακες που αναφέρονται σε ορισμένα πεδία βρίσκονται στοπαράρτημα.
3.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ
Οι ενότητες 2 και 3 περιέχουν πληροφορίες
για κάθε συμμετέχον στη Σύμπραξη ίδρυμα.
2.1 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ιδΡΥΜΑ
Πλήρης νομική
επωνυμία
|
ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ |
|
RALLEIO PEIRAMATIKO GYMNASIO THILEON PEIRAIA |
Είδος οργανισμού
|
EDU-SCHSed: General Secondary School |
Νομικό καθεστώς
|
o
Ιδιωτικό |
û
Δημόσιο |
Μέγεθος (αριθμός μαθητών) |
205 |
Εμπορικός
προσανατολισμός |
o
Κερδοσκοπικό |
û
Μη
κερδοσκοπικό |
|
Ταχυδρομική διεύθυνση |
Οδός – Αριθμός
Καραϊσκου
147 |
Ταχυδρομικός Κωδικός |
18535 |
Πόλη |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ |
Πειφέρεια
|
ΑΤΤΙΚΗΣ |
×ώρα
|
ΕΛΛΑΔΑ |
Εμβέλεια |
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ |
Εθνικός κωδικός ιδρύματος
(αν υπάρχει) |
|
Εθνική Μονάδα του Συντονιστή |
ΕΛΛΑΔΑ (ΙΚΥ)] |
Ιστοχώρος Ιδρύματος
(αν
υπάρχει |
http://gym-ralleion.att.sch.gr |
Ηλ
ταχυδρομείο ιδρύματος (αν υπάρχει) |
mail@gym-ralleion.att.sch.gr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2 ΆΤΟΜΟ ΕΠΑΦΗΣ
Τίτλος
|
Δρ |
Όνομα |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Επώνυμο |
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ |
Τμήμα
(αν υπάρχει) |
|
Θέση
(αν υπάρχει) |
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
Διεύθυνση εργασίας |
Οδός – Αριθμός (αν είναι διαφορετική από την παραπάνω) ΙΔΙΑ
ΟΠΩΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ |
Ταχ.κωδικός
|
|
Πόλη |
|
Χώρα |
|
Τηλέφωνο 1 |
210 4297425 |
Τηλέφωνο 2 |
|
Αριθμός κινητού τηλεφώνου |
6932 570 238 |
Φαξ |
210 4297424 |
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο |
Kalariv1@sch.gr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3 ΆΤΟΜΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ
Τίτλος
|
Δρ |
Όνομα |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Επώνυμο |
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ |
Ίδρυμα/Οργανισμός |
ΥΠΕΠΘ |
Τμήμα
(αν υπάρχει) |
ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ |
Θέση
(αν υπάρχει) |
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
Διεύθυνση εργασίας |
Οδός – Αριθμός ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ 147 |
Ταχ.κωδικός
|
18535 |
Πόλη |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ |
Χώρα |
ΕΛΛΑΔΑ |
Τηλέφωνο |
210 4297425 |
Φαξ |
|
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο |
Kalariv1@sch.gr |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Έχει το
ίδρυμα σας προηγούμενη συμμετοχή σε δραστηριότητες σύμπραξης;
Παρακαλούμε αναγράψτε τις Σχολικές Συμπράξεις
Comenius
(πρώην Σχολικά Σχέδια /Σχέδια Σχολικής Ανάπτυξης /Σχέδια Εκμάθησης
Ξένων Γλωσσών) που χρηματοδοτήθηκαν τα τελευταία πέντε έτη.
Έτος έναρξης |
Τύπος Δράσης |
Αριθμός σύμβασης |
Τίτλος του Σχεδίου |
2000 |
Comenius 1 |
00-GRC01-SO2C2-00085-1 |
RIVERS, THE ARTERIES OF THE EARTH |
2004 |
Comenius 1 |
04-GRC1-S2C01-00137-1 |
SUSTAINABLE
DEVELOPMENT.,
THROUGH SUSTAINABLE TOURISM |
Προσθέστε γραμμές αν απαιτείται
2.5 H ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΞΕΥΡΕΣΗς ΕΤΑΙΡΩΝ / ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ;
|
Αριθμός σύμβασης επιχορήγησης |
--Προπαρασκευαστική
επίσκεψη
--Σεμινάριο
εξεύρεσης εταίρων
χ
Τίποτε από τα παραπάνω |
|
2.6 εχει προγραμματιστει συμμετοχη συνδεδεμενων εταιρων σε
δραστηριοτητες κινητικοτητας ; εαν ναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ τα στοιχεια.
Συνδεδεμένοι εταίροι είναι οργανισμοί όπως ενώσεις, Τοπικές ή
Περιφερειακές Αρχές, εταιρείες κτλ. που θα έχουν ενεργό συμμετοχή
στη Σύμπραξη και θα εμπλακούν σε δραστηριότητες κινητικότητας.
Πλήρης νομική
επωνυμία
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ |
Επίσημη Διεύθυνση |
Τριπόδων 28 Πλάκα |
Ταχυδρομικός Κωδικός |
10558 |
Πόλη |
ΑΘΗΝΑ |
Είδος οργανισμού και η εμπλοκή του στη Σύμπραξη |
Αστική Μη Κερδοσκοπική οργάνωση (Σωματείο) με στόχους την
προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς |
4.
3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
Παρακαλούμε προσθέστε αντίγραφα της ενότητας 3 για να προσθέσετε
περισσότερους εταίρους.
ΕΤΑΙΡΟΣ 1
3.1 ιδρυμα
Πλήρης νομική επωνυμία |
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 6 w Gdańsku
Szkoła Podstawowa nr 19 Gimnazjum nr 7
im. Zasłużonych Ludzi Morza
|
|
[In Latin characters - where originals are not in Latin
characters] |
Είδος οργανισμού |
OTH - inne |
Νομικό καθεστώς |
o
Private |
x
Public |
Size (nr of pupils) |
1248 |
Εμπορικός προσανατολισμός |
o
Profit |
x
Non profit |
|
Ταχυδρομική διεύθυνση |
Street – Emilii Hoene 6 |
Ταχυδρομικός Κωδικός |
80-041 |
City |
Gdańsk |
Region |
Pomorski |
Χώρα |
Poland |
Scope |
local |
Εθνικός κωδικός ιδρύματος
(αν υπάρχει) |
|
National Agency of the Partner |
Poland |
Ιστοχώρος Ιδρύματος
(αν
υπάρχει |
http://sp19gim7gda.republika.pl |
Organisation's e-mail (if applicable) |
sp19gim7@wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2
ΑΤΟΜΟ ΕΠΑΦΗΣ
Τίτλος |
|
First name |
Joanna |
Επώνυμο |
Graban |
Τμήμα |
|
Θέση |
teacher |
Διεύθυνση εργασίας |
Street – Number (if different from above) |
Ταχ.
Κώδικός |
|
City |
|
Χώρα |
|
Τηλέφωνο 1 |
(058)3046670 |
Telephone 2 |
(058)3067500 |
Αριθμός κινητού τηλεφώνου |
0602117394 |
Fax |
|
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο |
joanna.graban@neostrada.pl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+
The institution volunteers to take over the coordination of the
partnership in case the application of the nominated coordinator is
rejected in the selection procedure (replacement coordinators will,
if needed, be taken in the order they appear in this form).
3.3 Άτομο
εξουσιοδοτημενο να υπογραψει τη συμβαση επιχορηγησησ
Τίτλος |
|
First name |
Paweł |
Επώνυμο |
Adamowicz |
Ίδρυμα/ Οργανιμός |
Municipality of Gdansk |
Τμήμα |
|
Θέση |
Mayor of the City of Gdańsk |
Διεύθυνση εργασίας |
Street – Number 8/12 Nowe Ogrody St. |
Ταχ.
Κώδικας |
80-803 |
City |
Gdańsk |
Χώρα |
Poland |
Τηλέφωνο |
+48 58 323 63 00 |
Fax |
+ 48 58 302 01 34 |
Ηλεκτρ. ταχυδρομείο |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4
προηγουμενη συμμετοχη σε
προγραμματα
Έχει το
ίδρυμα σας προηγούμενη συμμετοχή σε δραστηριότητες σύμπραξης;
Παρακαλούμε αναγράψτε τις Σχολικές Συμπράξεις
Comenius
(πρώην Σχολικά Σχέδια /Σχέδια Σχολικής Ανάπτυξης /Σχέδια Εκμάθησης
Ξένων Γλωσσών) που χρηματοδοτήθηκαν τα τελευταία πέντε έτη.
Έτος έναρξης |
Τύπος δράσης |
Αριθμός σύμβασης |
Τίτλος του σχεδίου
|
2004 |
School Comenius Project |
05/SPC/05-6328/C2 |
Richness in diversity |
|
|
|
|
3.5
η συμμετοχη του ιδρυματοσ στη συμπραξη είναι αποτελεσμα σεμιναριου
εξευρεσησ εταιρων/ προπαρασκευαστικησ επισκεψησ;
|
Grant agreement number |
?
Preparatory visit
?
Contact seminar
S
Τίποτε από τα παραπάνω |
|
3.6
εχει προγραμματιστει συμμετοχη
συνδεδεμενων εταιρων σε δραστηριοτητες κινητικοτητας ; εαν ναι
συμπληρωστε τα στοιχεια.
Συνδεδεμένοι εταίροι είναι οργανισμοί όπως ενώσεις, Τοπικές ή
Περιφερειακές Αρχές, εταιρείες κτλ. που θα έχουν ενεργό συμμετοχή
στη Σύμπραξη και θα εμπλακούν σε δραστηριότητες κινητικότητας.
Πλήρης νομική επωνυμία |
|
Επίσημη διεύθυνση |
Street – number |
Ταχ.
κώδικας |
|
City |
|
ΕΤΑΙΡΟΣ ΑΡ. 2
3.1
ιδρυμα
Full Legal Name |
SCOALA NR.37 “ M. EMINESCU” |
|
[In Latin characters - where originals are not in Latin
characters] |
Type of Organisation |
EDU-SCHPrm |
Legal Status |
o
Private |
X Public |
Size (nr of pupils) |
760 |
Commercial Orientation |
o
Profit |
X Non profit |
|
Address |
N. TUCULESCU, NO. 3 |
Postcode |
1100 |
City |
CRAIOVA |
Region |
DOLJ |
Country |
ROMANIA |
Scope |
local |
Organisation´s national ID (if applicable) |
|
National Agency of the Partner |
ROMANIA |
Organisation's website (if applicable) |
www.37mihaieminescu.com |
Organisation's e-mail (if applicable) |
sc37mihaieminescu@yahoo.com; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2
Ατομο επαφησ
Title |
|
First name |
ELENA |
Family name |
LUMINITA |
Department |
EDUCATION |
Position |
TEACHER |
Work Address |
I. TUCULESCU, NO. 3 |
Postcode |
1100 |
City |
CRAIOVA |
Country |
ROMANIA |
Telephone 1 |
004 0251 439194 |
Telephone 2 |
004-0351-417054 |
Mobile |
0040729266026 |
Fax- |
004-0251-439194 |
E-mail address |
rodim@rdslink.ro |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
?
The institution volunteers to take over the coordination of the
partnership in case the application of the nominated coordinator is
rejected in the selection procedure (replacement coordinators will,
if needed, be taken in the order they appear in this form).
3.3 ατομο εξουσιοδοτημενο να
υπογραψει τη συμβαση
Title |
|
First name |
SILVIA |
Family name |
CIRTU |
Organisation |
School no. 37 ‘’M. Eminescu’’ |
Department |
Education |
Position |
HEADMISTRESS |
Work address |
N. TUCULESCU, NO. 3 |
Postcode |
1100 |
City |
CRAIOVA |
Country |
ROMANIA |
Telephone |
004-0251-439184 |
Fax |
004-0251-439194 |
E-mail address |
sc37mihaieminescu@yahoo.com; |
|
|
|
|
|
|
|
3.4
προηγουμενα προγραμματα
Does the institution already have experience of participation in
Partnership activities? Please indicate Comenius School Partnerships
(former School projects / School development projects / Language
projects) funded in the last five years.
Start Year |
Type of Action |
Agreement number |
Title of the project |
|
|
|
|
3.5
is
the organisation's involvement in this partnership application the
result of contact seminars/preparatory visits?
|
Grant agreement number |
?
Preparatory visit
?
Contact seminar
X
None of the above |
|
3.6
εχει προγραμματιστει συμμετοχη συνδεδεμενων εταιρων σε
δραστηριοτητες κινητικοτητας ; εαν ναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ τα στοιχεια
Associated partners are organisations such as associations, local or
regional authorities, companies etc which will play an active role
in the Partnership and will be involved in mobility activities.
Full legal name |
ORIZONT CULTURAL T |
Legal address |
E. CHINEZU, Str. BL. F8, SC.2, AP. 11 |
Postcode |
1100 |
City |
CRAIOVA |
Nature of the organisation and its involvement in the
Partnership |
Cultural Association, in partnership to promote cultural
heritage, learning pupils, young and adults to come closer to be
educated in the benefit of their pupils, learning to live in a
common Europe, in the respect of tolerance and human rights.
|
ΕΤΑΙΡΟΣ
ΑΡ.
3
3.1 organisation
Full Legal Name |
Средно общообразователно училище „Иван Вазов” |
|
Sredno obshtoobrazovatelno uchilishte
“Ivan
Vazov”
|
Type of Organisation |
EDU-SCHSec - General secondary school |
Legal Status |
o
Private |
l
Public |
Size (nr of pupils) |
635 |
Commercial Orientation |
o
Profit |
l
Non profit |
|
Address |
“Gancho Popnikolov” 34 |
Postcode |
4330 |
City |
Sopot |
Region |
Plovdiv |
Country |
Bulgaria |
Scope |
Regional |
Organisation´s national ID (if applicable) |
|
National Agency of the Partner |
Bulgaria |
Organisation's website (if applicable) |
|
Organisation's e-mail (if applicable) |
sousopot@abv.bg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2 contact person
Title |
Mr. |
First name |
Iliya |
Family name |
Petkov |
Department |
|
Position |
Pedagogic Councillor |
Work Address |
“Gancho Popnikolov” 34 |
Postcode |
4330 |
City |
Sopot |
Country |
Bulgaria |
Telephone 1 |
+359 3134 2032 |
Telephone 2 |
|
Mobile |
+359 888 580773 |
Fax +359 3134 2032 |
|
E-mail address |
iliyapetkov@abv.bg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
? The institution volunteers to take over the coordination of the
partnership in case the application of the nominated coordinator is
rejected in the selection procedure (replacement coordinators will,
if needed, be taken in the order they appear in this form).
3.3 person authorised to sign the grant agreement
Title |
Mrs. |
First name |
Radostina |
Family name |
Georgieva |
Organisation |
SOU “Ivan Vazov” |
Department |
|
Position |
Headmistress |
Work address |
34 “Gancho Popnikolov” str. |
Postcode |
4330 |
City |
Sopot |
Country |
Bulgaria |
Telephone |
+359 3134 2032 |
Fax +359 3134 2032 |
|
E-mail address |
sousopot@abv.bg |
|
|
|
|
|
|
|
3.4 previous projects
Does the institution already have experience of participation in
Partnership activities? Please indicate Comenius School Partnerships
(former School projects / School development projects / Language
projects) funded in the last five years.
Start Year |
Type of Action |
Agreement number |
Title of the project |
|
|
|
|
3.5 is the organisation's involvement in this partnership
application the result of contact seminars/preparatory visits?
|
Grant agreement number |
? Preparatory visit
? Contact seminar
l
None of the above |
|
3.6 are associated partners planned to be involved in mobility
activities? if so, please give the details.
Associated partners are organisations such as associations, local or
regional authorities, companies etc which will play an active role
in the Partnership and will be involved in mobility activities.
Full legal name |
|
Legal address |
|
Postcode |
|
City |
|
Nature of the organisation and its involvement in the
Partnership |
|
ΕΤΑΙΡΟΣ
ΑΡ.
4
3.1 organisation
Full Legal Name |
TEKEL İLKÖĞRETİM OKULU |
|
TEKEL ILKOGRETIM OKULU |
Type of Organisation |
EDU-SCHPrm - Primary school |
Legal Status |
o
Private |
x
Public |
Size (nr of pupils) |
890 |
Commercial Orientation |
o
Profit |
x
Non profit |
|
Address |
FATİH SULTAN MEHMET BULVARI NO:110 |
Postcode |
27700 |
City |
NİZİP - GAZİANTEP |
Region |
SOUTHEAST ANATOLIA |
Country |
TURKIYE |
Scope |
International |
Organisation´s national ID (if applicable) |
957077 |
National Agency of the Partner |
TURKEY |
Organisation's website (if applicable) |
|
Organisation's e-mail (if applicable) |
durduaydin27@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2 contact person
Title |
Mr |
First name |
İLKER |
Family name |
ALICI |
Department |
English Language Teaching |
Position |
ENGLISH TEACHER |
Work Address |
MİMAR SİNAN MAHALLESİ KAPLAN SOKAK NO:38 / 1 |
Postcode |
27700 |
City |
NİZİP GAZİANTEP |
Country |
TÜRKİYE |
Telephone 1 |
+90 342 518 45 57 |
Telephone 2 |
|
Mobile |
+90 505 654 31 22 |
Fax |
+ 90 342 517 59 46 |
E-mail address |
Ilker.hilal@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3 person authorised to sign the grant agreement
Title |
Mr |
First name |
DURDU |
Family name |
AYDIN |
Organisation |
HEADMASTER |
Department |
Managing Department |
Position |
Headmaster
|
Work address |
FATİH SULTANMEHMET BULVARI NO:110 |
Postcode |
27700 |
City |
NİZİP - GAZİANTEP |
Country |
TURKEY |
Telephone |
+90 342 518 45 57 |
Fax |
+ 90 342 517 59 46 |
E-mail address |
durduaydin27@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
3.4 previous projects
Does the institution already have experience of participation in
Partnership activities? Please indicate Comenius School Partnerships
(former School projects / School development projects / Language
projects) funded in the last five years.
Start Year |
Type of Action |
Agreement number |
Title of the project |
|
|
|
|
3.5 is the organisation's involvement in this partnership
application the result of contact seminars/preparatory visits?
|
Grant agreement
number |
Preparatory visit?
Contact seminar?
None of the abovex |
|
3.6 are associated partners planned to be involved in mobility
activities? if so, please give the details.
Associated partners are organisations such as associations, local or
regional authorities, companies etc which will play an active role
in the Partnership and will be involved in mobility activities.
Full legal name |
|
Legal address |
|
Postcode |
|
|
|
Nature of the organisation and its involvement in the
Partnership |
|
ΕΤΑΙΡΟΣ
5
3.1
ΙΔΡΥΜΑ
Full Legal Name |
IES Auringis |
|
[In Latin characters - where originals are not in Latin
characters] |
Type of Organisation |
EDU-SCHSec
- General secondary school |
Legal Status |
o
Private |
X Public |
Size (nr of pupils) |
600 |
Commercial Orientation |
o
Profit |
X Non profit |
|
Address |
Cerro de los Lirios, 1 |
Postcode |
23005 |
City |
Jaén |
Region |
Andalucía |
Country |
Spain |
Scope |
local |
Organisation´s national ID (if applicable) |
23005062 |
National Agency of the Partner |
Spain |
Organisation's website (if applicable) |
www.juntadeandalucia.es/averroes/iesauringis |
Organisation's e-mail (if applicable) |
23005962.averroes@juntadeandalucia.es |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2
ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΠΑΦΗΣ
Title |
Mr |
First name |
Gabriel |
Family name |
Ureña Portero |
Department |
Philosophy |
Position |
Teacher and Headmaster |
Work Address |
Cerro de los Lirios,1 |
Postcode |
23005 |
City |
Jaén |
Country |
Spain |
Telephone 1 |
0034 953 366 161 |
Telephone 2 |
|
Mobile |
|
Fax |
953366164 |
E-mail address |
gabriel.ureña@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
?
The institution volunteers to take over the coordination of the
partnership in case the application of the nominated coordinator is
rejected in the selection procedure (replacement coordinators will,
if needed, be taken in the order they appear in this form).
3.3 person authorised to sign the grant agreement
Title |
Mr. |
First name |
Gabriel |
Family name |
Ureña Portero |
Organisation |
|
Department |
Philosophy |
Position |
Headmaster |
Work address |
Cerro de los Lirios, 1 |
Postcode |
23005 |
City |
Jaén |
Country |
Spain |
Telephone |
0034 953 366 161 |
Fax |
0034 953366164 |
E-mail address |
gabriel.ureña@gmail.com |
|
|
|
|
|
|
|
.4
previous
projects
Start Year |
Type of Action |
Agreement number |
Title of the project |
|
|
|
|
Add rows to the table if necessary
3.5
is
the organisation's involvement in this partnership application the
result of contact seminars/preparatory visits?
|
Grant agreement number |
?
Preparatory visit
?
Contact seminar
X None of the above |
|
3.6 ssociated partners planned to be involved in mobility
activities? if so, please give the details.
Associated partners are organisations such as associations, local or
regional authorities, companies etc which will play an active role
in the Partnership and will be involved in mobility activities.
Full legal name |
|
Legal address |
Street - number |
Postcode |
|
City |
|
Nature of the organisation and its involvement in the
Partnership |
|
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η επεξεργασία της αίτησης επιχορήγησης θα γίνει μέσω υπολογιστή. Η
επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (όπως ονόματα, διευθύνσεις,
βιογραφικά σημειώματα κ.λ.π.) θα γίνει σύμφωνα με την Κοινοτική
Οδηγία Νο 45/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της
18ης Δεκεμβρίου 2000 σχετικά με την προστασία των ατόμων,
όσον αφορά στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τα όργανα και
τις επιτροπές της Κοινότητας και στην ελεύθερη διακίνηση τέτοιων
πληροφοριών.
Η επεξεργασία πληροφοριών που δίδονται από τους αιτούντες,
απαραίτητων για την αξιολόγηση της αίτησης επιχορήγησής τους, θα
γίνεται αποκλειστικά για αυτόν τον λόγο από το αρμόδιο τμήμα για το
εν λόγω πρόγραμμα. Μετά από σχετική αίτηση, τα προσωπικά αυτά
δεδομένα δύναται να αποσταλούν στους αιτούντες προς διόρθωση ή
συμπλήρωση. Κάθε ερώτημα σχετικά με τα δεδομένα αυτά, πρέπει να
απευθύνεται στην κατάλληλη Εθνική Μονάδα, στην οποία αποστέλλεται το
έντυπο υποβολής αίτησης. Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν
καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων τους
στην Ευρωπαϊκή Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ανά πάσα
στιγμή. (http://www.edps.europa.eu/00_home.htm)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η επεξεργασία της αίτησης επιχορήγησης θα γίνει μέσω υπολογιστή. Η
επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (όπως ονόματα, διευθύνσεις,
βιογραφικά σημειώματα κ.λ.π.) θα γίνει σύμφωνα με την Κοινοτική
Οδηγία Νο 45/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της
18ης Δεκεμβρίου 2000 σχετικά με την προστασία των ατόμων,
όσον αφορά στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τα όργανα και
τις επιτροπές της Κοινότητας και στην ελεύθερη διακίνηση τέτοιων
πληροφοριών.
Η επεξεργασία πληροφοριών που δίδονται από τους αιτούντες,
απαραίτητων για την αξιολόγηση της αίτησης επιχορήγησής τους, θα
γίνεται αποκλειστικά για αυτόν τον λόγο από το αρμόδιο τμήμα για το
εν λόγω πρόγραμμα. Μετά από σχετική αίτηση, τα προσωπικά αυτά
δεδομένα δύναται να αποσταλούν στους αιτούντες προς διόρθωση ή
συμπλήρωση. Κάθε ερώτημα σχετικά με τα δεδομένα αυτά, πρέπει να
απευθύνεται στην κατάλληλη Εθνική Μονάδα, στην οποία αποστέλλεται το
έντυπο υποβολής αίτησης. Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν
καταγγελία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων τους
στην Ευρωπαϊκή Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ανά πάσα
στιγμή. (http://www.edps.europa.eu/00_home.htm)
Υπογραφή
Ημερομηνία 14/2/2008
Ονοματεπώνυμο υπογράφοντος:
Καλαϊτζίδης Δημήτριος
Θέση στο ίδρυμα:
Διευθυντής
Ονομασία αιτούντος ιδρύματος:
ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
6.
Σφραγίδα του ιδρύματος (αν απαιτείται από την Εθνική σας Μονάδα):
5. περιγραφη τησ προτεινομενησ συμπραξησ
Η
ενότητα αυτή πρέπει να συμπληρωθεί από κοινού από όλα τα
ιδρύματα που συμμετέχουν στη σύμπραξα και πρέπει να είναι
πανομοιότυπο σε κάθε αντίγραφο που θα υποβληθεί σε κάθε Εθνική
Μονάδα.
5.1 ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Περίληψη της προγραμματισμένης σύμπραξης. Αυτή η περιγραφή μπορεί να
χρησιμοποιηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή/και την Εθνική Μονάδα
προκειμένου να παράσχει πληροφορίες για τα επιλεγμένα σχέδια. Για το
λόγο αυτό παρακαλείστε να είστε σαφείς και ακριβείς και να μην
υπερβείτε τις 200 λέξεις
Η
Ευρώπη είναι μια ήπειρος με πολλές και διαφορετικές παραδόσεις,
γλώσσες και κουλτούρες, όπως επίσης με κοινές αξίες, όπως η
δημοκρατία, η ελευθερία και η κοινωνική δικαιοσύνη. Η Ευρωπαϊκή
Ένωση είναι μια οικογένεια δημοκρατικών χωρών που δεσμεύονται να
εργαστούν από κοινού για την ειρήνη και την ευημερία. Η Ένωση
υπερασπίζεται και προωθεί τις αξίες της καθώς αυτές
αντιπροσωπεύουν τον πραγματικό της πλούτο. Φέρνοντας κοντά
ανθρώπους από διαφορετικώς χώρες, για να γνωριστούν μεταξύ τους,
να γνωρίσουν την κουλτούρα καθενός, τις συνήθειες, τα ήθη, τις
αξίες, τις πεποιθήσεις, ενισχύεται αποτελεσματικά η εσωτερική
συνοχή της Ένωσης. Επί πλέον σε έναν κόσμο ολοένα και πιο
αλληλοεξαρτώμενο είναι περισσότερο από απαραίτητο για κάθε
Ευρωπαίο πολίτη να γνωρίζει, να εκτιμά, να σέβεται, και τελικά να
απολαμβάνει την πολιτισμική συνεισφορά κάθε χώρας στην συνολική
πολιτισμική πολυμορφία της σημερινής Ευρώπης. Στο πλαίσιο του
προτεινόμενου προγράμματος μαθητικές ομάδες από κάθε συμμετέχουσα
χώρα θα ανταλλάξουν όψεις της κουλτούρας της δικής τους πατρίδας
(σε διάφορες μορφές) με εκείνες των χωρών των εταίρων. Οι μαθητές
θα εστιάσουν στη μουσική, βίντεο, τραγούδια- στίχους, ποίηση,
ζωγραφική, και κάθε όψη της δικής τους παράδοσης. Η ανταλλαγή
επισκέψεων θα βοηθήσει στην παγίωση της συνεργασίας, της γνώσης,
της αναγνώρισης και της εκτίμησης της πολιτισμικής ποικιλότητας
καθενός.
5.2 πλαίσιο και κίνητρα
α) Ποιο
είναι το γενικό πλαίσιο λειτουργίας/δράσης κάθε ιδρύματος που
συμμετέχει στην προτεινόμενη Σύμπραξη; Υπάρχει συγκεκριμένο πλαίσιο,
λόγου χάρη: Οι συμμετέχοντες βρίσκονται σε μειονεκτούσες περιοχές;
Έχουν συγκεκριμένες ανάγκες για μαθητές/εκπαιδευόμενους, προσωπικό ή
άλλες ομάδες π.χ. μαθητές/καταρτιζόμενους/εκπαιδευόμενους που
κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό,
μαθητές/καταρτιζόμενους/εκπαιδευόμενους με ειδικές ανάγκες,
μετανάστες, πρόσφυγες; Αν ναι, παρακαλείστε να εξηγήσετε.
β)
Γιατί τα συμμετέχοντα ιδρύματα επιθυμούν να συμμετάσχουν σε
δραστηριότητες Ευρωπαϊκής συνεργασίας, όπως η παρούσα Σύμπραξη;
Ποιοι είναι οι στόχοι τους για Ευρωπαϊκή Συνεργασία;
ΡΑΛΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Το
συντονιστικό σχολείο (Ράλλειο Πειραματικό Γυμνάσιο) είναι ένα
από τα παλαιότερα δημόσια σχολεία της χώρας (έτος ίδρυσης
1857). Είναι ένα Πειραματικό σχολείο μόνο για κορίτσια και γι
αυτό το λόγο μοναδικό στη χώρα, αφού όλα τα υπόλοιπα σχολεία
είναι μικτά μετά το 1980. Κρατά μια ισχυρή παράδοση στην παροχή
παιδείας υψηλής ποιότητας, συμμετέχοντας παράλληλα σε
εκπαιδευτικά προγράμματα στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή
υγείας, αγωγή σταδιοδρομίας, κ.ά. Κάθε χρόνο περισσότερα από 5
προγράμματα αυτού του τύπου πραγματοποιούνται στο σχολείο
(περιβαλλοντική εκπαίδευση, θέματα ισότητας, αγωγή
σταδιοδρομίας, πολιτιστικά προγράμματα, κ.ά.). Στο πλαίσιο αυτό
όλες σχεδόν οι μαθήτριες του σχολείου συμμετέχουν σε ένα
τουλάχιστον προαιρετικό πρόγραμμα, ώστε να πάρουν τα ανάλογα
οφέλη. Σημαντικό μέρος του διδακτικού προσωπικού διαθέτει υψηλή
εξειδίκευση και εμπειρία διατηρώντας την παράδοση της
εκπαίδευσης ποιότητας που παρέχει το σχολείο, αν και το κτίριο
στο οποίο στεγάζεται είναι απογοητευτικό. Οι στόχοι της
συμμετοχής μας στο ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα, είναι αφενός η
συνέχιση της σχετικής παράδοσης του σχολείου και αφετέρου η
αναγνώριση της πολιτισμικής πολυμορφίας των άλλων χωρών-
εταίρων, και τέλος η δημιουργία επικοινωνίας μέσω διαδικτύου με
μαθητές από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην επιδίωξη της ευρωπαϊκής
υπηκοότητας (της ιδιότητας του Ευρωπαίου πολίτη).
Zespół
Kształcenia
Podstawowego i Gimnazjalnego nr
6
w Gdańsku,
Το
σχολείο από την Πολωνία βρίσκεται σε μια νέα περιοχή του
Γκντάνσκ. Ο πληθυσμός της τοπικής κοινότητας αυξάνεται γρήγορα,
αλλά δεν εντάσσεται στην τοπική κοινωνία. Το σχολείο παρέχει
εκπαίδευση σε μαθητές από τη δική του περιοχή, όπως επίσης και
από άλλα τμήματα της πόλης, ιδιαίτερα από τα παλαιότερα και όχι
τόσο εύρωστα από οικονομικής απόψεως. Οι μαθητές προέρχονται από
οικογένειες με ποικίλο εισοδηματικό προφίλ. Το σχολείο είναι
προσαρμοσμένο να παρέχει εκπαίδευση και σε παιδιά με ειδικές
ανάγκες. Διατηρεί τάξεις ενσωμάτωσης για όλα τα επίπεδα της
πρωτοβάθμιας και της κατώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτή
την εποχή υπάρχουν και παιδιά με διανοητικά προβλήματα και με
σωματικά προβλήματα που παρακολουθούν το σχολείο. Στο σχολείο
υπάρχει ένας οργανισμός για ανθρώπους με μειονεκτήματα που
ονομάζεται «Η κοινότητα της Καρδιάς» που συνεργάζεται σταθερά με
τη διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου. Στο σχολείο φοιτούν
επίσης πολλά παιδιά με ταλέντα που έχουν βραβευτεί σε πολλά
διαφορετικά πεδία. Η διδασκαλία και τα προγράμματα διδασκαλίας
γίνονται από καθηγητές με υψηλά προσόντα. Μεταξύ τους υπάρχουν
και ορισμένοι αλλοδαποί καθηγητές.
SCOALA
NR.37 “
M.
EMINESCU
Το σχολείο της Ρουμανίας είναι ένα πρωτοβάθμιο σχολείο στην πόλη
της Κραϊόβα. Με τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα,
αναμένει την ενίσχυση του ρόλου της εκπαίδευσης σε ευρωπαϊκό και
εθνικό επίπεδο, την βελτίωση της γνώσης ξένων γλωσσών και την
προσφορά αυξημένων ευκαιριών εκπαίδευσης στους μαθητές, ενώ ο
κύριος στόχος του είναι να συμβάλει στην διατήρηση της
ευρωπαϊκής πολιτισμικής πολυμορφίας.
“Ivan
Vazov”
Το
σχολείο της Βουλγαρίας “Ivan
Vazov”
είναι ένα γενικό πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο σχολείο, που
βρίσκεται στην πόλη Σοπότ, στην περιφέρεια του Πλόβντιβ
(Φιλιππούπολη). Έχει 628 μαθητές/ μαθήτριες και 51 καθηγητές.
Από τότε που η Βουλγαρία έγινε πλήρες μέλος της Ε.Ε., έχει
αυξηθεί το ενδιαφέρον κυρίως για τα οικονομικά οφέλη και τις
υποχρεώσεις της χώρας και λιγότερο στα πολιτισμικά οφέλη της
συμμετοχής στην Ε.Ε. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε
παρεξηγήσεις μεταξύ των μαθητών σχετικά με την έννοια της Ε.Ε.
Οι περισσότεροι από τους μαθητές του σχολείου προέρχονται από
την εργατική τάξη με χαμηλά εισοδήματα, ενώ υπάρχουν επίσης Ρομ
(Αθίγγανοι) και Τουρκικές μειονότητες. Η κοινωνική και
πολιτιστική κατάσταση της περιοχής του σχολείου του επιβάλλει να
αναλάβει το ρόλο της παροχής εκπαίδευσης σχετικής με την ουσία
της Ε.Ε. και ιδιαίτερα για την πολιτισμική πολυμορφία και την
εθνική ανεκτικότητα στην Ευρώπη. Η συμμετοχή του σχολείου στο
πρόγραμμα Κομένιος θα τοποθετήσει τους μαθητές του σχολείου στην
καρδιά της πολιτισμικής δίνης της Ευρώπης, παρέχοντάς τους την
ευκαιρία να αποκτήσουν εμπειρίες από τις διαφορές, τις
ομοιότητες και την ομογενοποίηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
TEKEL ILKOGRETIM OKULU
Το
σχολείο της Τουρκίας είναι ένα πρωτοβάθμιο σχολείο.
Αντιμετωπίζει τα συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα
περισσότερα σχολεία της χώρας, καθώς και έναν αυξανόμενο αριθμό
μαθητών. Το σχολείο βρίσκεται σε μια περιοχή με εσωτερικούς
μετανάστες. Από την άλλη πλευρά, αντιμετωπίζει προβλήματα με
αυξανόμενο αριθμό μαθητών που εγκαταλείπουν το σχολείο και
αφιερώνει πολύ χρόνο στην αντιμετώπιση αυτής της τάσης. Η
συμμετοχή του σχολείου σε ένα πρόγραμμα διεθνούς συνεργασίας
όπως αυτό, θα είναι παραγωγική και ενδιαφέρουσα. Θα δοθεί η
δυνατότητα διεύρυνσης των οριζόντων, δημιουργίας νέων επαφών
πέραν των συνόρων, καθώς και συνειδητοποίησης των ωφελειών που
μπορεί κανείς να προσποριστεί από τους γείτονες και φίλους από
άλλες χώρες. Στο επίπεδο της εκπαίδευσης, η διεθνής προοπτική
μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρουσα δυνατότητα για την ενδυνάμωση
της ανεκτικότητας και του αμοιβαίου σεβασμού. Στο μέλλον η
διαδικασία κατάργησης των συνόρων θα πρέπει να συνεχιστεί. Το
σχολείο επιθυμεί να βιώσουν οι μαθητές του την πραγματική ζωή,
μοιραζόμενοι ελπίδες και ιδέες όπως άλλοι μαθητές στην υπόλοιπη
ήπειρο. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν σε διεθνή προγράμματα
μπορούν επίσης να επωφεληθούν, αφού η βάση συνεργασίας είναι
πλέον πολύ ευρύτερη και δημοκρατική. Στο μέλλον το σχολείο θα
επιθυμούσε τη σταθεροποίηση αυτού του προσανατολισμού. Κατανοεί
ότι οι μαθητές θα πρέπει να μάθουν ξένες γλώσσες και ότι
στηρίζονται στο σχολείο, για να αποκτήσουν μια στερεή βάση για
την εκπαίδευση και την εργασία τους, σε ένα κόσμο που
«συρρικνώνεται». Είναι προφανές ότι οι δραστηριότητες που
σχετίζονται με την τέχνη (μουσική, θέατρο, χορός, τραγούδι)
είναι ιδανικά κανάλια για την ανάπτυξη των διεθνών σχέσεων και
για την προσωπική ανάπτυξη.
Όλα
τα εταιρικά σχολεία έχουν ως στόχους:
§
Τη
βελτίωση της διακρατικής συνεργασίας μεταξύ σχολείων,
προκειμένου να ενδυναμωθεί η Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση
την αύξηση της χρήσης ξένων γλωσσών σε όλα τα επίπεδα και σε όλα
τα μαθήματα
§
Τη
μάθηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών νέων και διαφορετικών
παιδαγωγικών μεθόδων και διδακτικών εργαλείων
§
Τη
βελτίωση και αύξηση της χρήσης των Τεχνολογιών της Επικοινωνίας
για την επικοινωνία μεταξύ τους και για την πρόσκτηση
πληροφοριών
§
Τη
βελτίωση της συμμετοχής των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες σε όλες τις εκφάνσεις της εκπαίδευσης στην Ευρώπη
§
Την
ενίσχυση του διαπολιτισμικού διαλόγου.
|
5.3 στοχοι τησ συμπραξησ
-
Ποιοι είναι οι συγκεκριμένοι στόχοι της σύμπραξης;
-
Εξηγείστε ποια θέματα ή προβλήματα σκοπεύετε να θίξετε.
-
Τι είδους προσέγγιση θα εφαρμόσετε για την επίτευξη των
στόχων σας;
Στόχοι του προγράμματος
Α.
Στόχοι του γνωστικού τομέα
-
Να βελτιωθούν οι γνώσεις των μαθητών στη γεωγραφία, εθνογραφία,
στις ευρωπαϊκές γλώσσες, στον πολιτισμό.
-Να
βελτιωθούν οι γνώσεις των μαθητών για τον πολιτισμό και την
πολυμορφία του μέσα στην ίδια τη χώρα τους
-Να
βελτιωθούν οι γνώσεις των μαθητών σχετικά με την πολιτισμική
πολυμορφία άλλων χωρών
- Να
εισαχθούν παιδαγωγικές καινοτομίες και να γίνει ανταλλαγή
διδακτικών μεθόδων και εκπαιδευτικών πρακτικών
- Να
συγκριθούν διαφορετικές παιδαγωγικές μέθοδοι, μέθοδοι διδασκαλίας,
αξίες της εκπαίδευσης, διοίκησης σχολείων και αναλυτικά
προγράμματα.
Β.
Στόχοι στάσεων
- Να
ενισχυθεί η έννοια της Ευρωπαϊκής υπηκοότητας, ώστε να γίνουν
αποδεκτές και να αξιοδοτηθούν οι πολιτισμικές διαφορές. Η επαφή
σε προσωπικό επίπεδο με ανθρώπους από άλλες κουλτούρες μπορεί να
βοηθήσει στην αναγνώριση της πολιτιστικής ταυτότητας άλλων χωρών.
-Να
υλοποιηθεί η ευρωπαϊκή διάσταση μεταξύ των εταίρων και άλλων
ενδιαφερομένων μερών, μέσω της προσωπικής επαφής και επικοινωνίας
με άλλους Ευρωπαίους.
-Να
ενισχυθούν οι δεσμοί μεταξύ των νέων χωρών- μελών της Ε.Ε.
(Ρουμανία, Βουλγαρία) με παλαιότερα μέλη της Ε.Ε. (Ελλάδα,
Πολωνία) μέσω προσωπικών επαφών και με εργασία που θα έχει κοινούς
στόχους. Αυτό γίνεται για να ενθαρρυνθεί η αναγνώριση της
ανεκτικότητας, και των δημοκρατικών αξιών, ώστε να θεμελιωθούν
καλύτερες σχέσεις.
- Να
εγκατασταθεί και να ενισχυθεί η έννοια και το συναίσθημα των
μαθητών σχετικά με την ευρωπαϊκή υπηκοότητα
- Να
ενισχυθεί μια θετική στάση ως προς την πολυμορφία. Όταν οι μαθητές
γνωρίζουν στοιχεία σχετικά με τον πολιτισμό άλλων χωρών και
έρχονται σε επαφή με μαθητές από τις κουλτούρες αυτές, μπορούν να
κατανοήσουν και να αποδεχτούν ευκολότερα την πολιτισμική
πολυμορφία.
- Να
δημιουργηθούν φιλίες μεταξύ εκπαιδευτικών, μεταξύ μαθητών και
γονέων από τα συμμετέχοντα ιδρύματα, ώστε να ενισχυθούν όλοι οι
συγκεκριμένοι στόχοι της σύμπραξης.
- Να
ενισχυθεί η αίσθηση του ανήκειν στην κοινή ευρωπαϊκή οικογένεια.
- Να
αναπτυχθεί το αίσθημα μεταξύ των μαθητών της σύμπραξης ότι ανήκουν
όλοι σε μια κοινή ευρωπαϊκή πολιτιστική οικογένεια
- Να
ενσωματωθούν μαθητές με ειδικές ανάγκες
- Να
διεγερθεί και να σταθεροποιηθεί σεβασμός μεταξύ των μαθητών για
την πολιτιστική παράδοση και κληρονομιά άλλων χωρών.
- Να
αναγνωριστούν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ πολιτισμών
- Να
απολαύσουν οι συμμετέχοντες μαθητές πολιτιστικά προϊόντα από τις
συμμετέχουσες χώρες.
Γ.
Στόχοι δεξιοτήτων
- Να
βελτιωθεί η επικοινωνιακή ικανότητα των μαθητών και εκπαιδευτικών
- Να
αυξηθεί η επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών γλωσσών
- Να
βελτιωθούν οι ικανότητες των μαθητών να γράφουν αναφορές και
εκθέσεις
- Να
βελτιωθεί η ικανότητα συμμετοχής σε ομάδες εργασίας (ομαδική
εργασία)
- Να
βελτιωθούν οι ικανότητες έκφρασης των μαθητών με τη μουσική και
τις πλαστικές τέχνες.
- Να
αναπτυχθεί το ενδιαφέρον και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, όπως
επίσης και η κριτική τους σκέψη
- Να
βελτιωθεί η ικανότητα χρήσης των ξένων γλωσσών και των τεχνολογιών
της πληροφορίας ως ένα διεθνές εργαλείο επικοινωνίας (e-learning),
για την επεξεργασία, αξιολόγηση και διάχυση των αποτελεσμάτων της
σύμπραξης.
Προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν
-
Ο διαπολιτισμικός διάλογος
-
Η εισαγωγή και χρήση ξένων γλωσσών στην καθημερινή ζωή του
σχολείου
-
Η δημιουργία κινήτρων για τους μαθητές να μάθουν σχετικά με
άλλες χώρες και πολιτισμούς
-
Διοικητικά προβλήματα
-
Ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές ανάγκες
-
Ζητήματα κατανομής του χρόνου
-
Ταξιδιωτικές διαδικασίες
Μεθοδολογική προσέγγιση
Υιοθετούμε τη μέθοδο Πρότζεκτ, που περιλαμβάνει:
-
Το σχηματισμό μιας μαθητικής ομάδας
-
Την επιλογή του θέματος από τη μαθητική ομάδα με τη χρήση
της «ιδεοθύελλας»
-
Το σχεδιασμό μιας σειράς δραστηριοτήτων με την ενεργό
συμμετοχή των μαθητών
-
Την υλοποίηση των δραστηριοτήτων
-
Την επικοινωνία – διάχυση των ευρημάτων, προϊόντων, και
αναφορών σε κάθε ένα από τα συμμετέχοντα μέρη της σύμπραξης
-
Τη διαρκή ανατροφοδότηση από τις αναφορές και τις
συμμετοχές
-
Την παραγωγή τελικών προϊόντων με διάφορες μορφές (π.χ.
αναφορές, ταινίες, φωτογραφίες, μηνύματα, κ.ά.)
-
Την αξιολόγηση του προγράμματος και της σύμπραξης
5.4 συμπραξη και καταμερισμος καθηκοντων
Παρακαλείστε να εξηγήσετε την κατανομή των καθηκόντων μεταξύ των
συμμετεχόντων ιδρυμάτων/οργανισμών και τις αρμοδιότητες που
απαιτούνται από κάθε ένα από αυτά. Επίσης, εξηγήστε με ποιον τρόπο
θα εξασφαλίσετε την ενεργό συμμετοχή όλων των εταίρων σε όλες τις
από κοινού δραστηριότητες της σύμπραξης.
Τα
συμμετέχοντα σχολεία θα συμμετέχουν ισότιμα στο πρόγραμμα, με τον
συντονιστή να εξασφαλίζει τη συμμετοχή όλων. Κατά τη διάρκεια της
πρώτης συνάντησης οι εταίροι θα επεξεργαστούν ένα σχέδιο για όλους
τους συμμετέχοντες με λεπτομερή αναφορά στους ρόλους και στα
καθήκοντα ενός εκάστου.
Το
γενικό σχέδιο εργασίας περιλαμβάνει τα εξής:
Κάθε
εταίρος θα συγκροτήσει μια ομάδα μαθητών με αριθμό μεταξύ 10 και
20 ή μεγαλύτερο.
Κάθε
εταίρος θα εστιάσει σε μια ειδική περιοχή της πολιτιστικής
παράδοσης της χώρας του (π.χ. μουσική, θέατρο, χορός, κτλ). Η
μαθητική ομάδα θα εργαστεί στο συγκεκριμένο θέμα για δύο μήνες και
μετά οι διαφορετικές μαθητικές ομάδες των εταίρων θα ανταλλάξουν
μηνύματα που θα εστιάζουν σε ένα θέμα κάθε φορά. Ο στόχος είναι
όλοι οι εταίροι να εργαστούν σταδιακά σε όλα τα θέματα,
ανταλλάσσοντας γνώσεις, εμπειρίες, ιδέες, με μορφή κειμένου,
φωτογραφιών, μικρών ταινιών, έργων τέχνης των μαθητών, κτλ..
Για
παράδειγμα, ένας εταίρος έχει επιλέξει το θέμα «δημοτικοί
χοροί». Θα στείλει βίντεο με λίγους γνωστούς χορούς της πατρίδας
του σε όλους τους εταίρους. Οι εταίροι θα σχολιάσουν τους χορούς
και τη μουσική τους, ψάχνοντας να βρουν ομοιότητες και διαφορές με
αντίστοιχους δικούς τους χορούς, και θα στείλουν τα σχόλιά τους σε
όλους τους εταίρους. Στο τέλος του προγράμματος όλοι οι εταίροι
(μαθητές/ εκπαιδευτικοί) θα έχουν αποκτήσει καλή γνώση και της
δικής τους πολιτισμικής παράδοσης αλλά και της παράδοσης των χωρών
των εταίρων σε συγκεκριμένα θέματα- μορφές (μουσική, χορός, κτλ).
Στο
πλαίσιο αυτό θα αναπτυχθούν οι ικανότητες των μαθητών να
επικοινωνούν, να ερευνούν, να μιλούν ξένες γλώσσες, κ.ά.
Η
ανταλλαγή επισκέψεων θα επικυρώσει και θα επεκτείνει τις γνώσεις
και τις δεξιότητες, ενώ παράλληλα θα συμβάλει στην ανάπτυξη της
έννοιας της ευρωπαϊκής υπηκοότητας.
Τα
προτεινόμενα θέματα είναι:
-Παραδοσιακή μουσική
-
Σύγχρονη μουσική
-Παραδοσιακοί χοροί
-Παραδοσιακές συνταγές μαγειρικής
-Παραδοσιακή αρχιτεκτονική
-Παραδοσιακή ναυπηγική (βάρκες και μικρά αλιευτικά), κ.ά.
5.5 συνεργασια και επικοινωνια
Παρακαλείστε να εξηγήσετε με ποιον τρόπο θα οργανωθεί η
αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ των συμμετεχόντων
ιδρυμάτων
Η
επικοινωνία θα γίνεται βασικά μέσω του Διαδικτύου.
Θα
γίνει προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα του
e-twinning
και άλλα
chat-rooms
για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο.
Οι
εταίροι θα ανταλλάσσουν επίσης ψηφιακούς δίσκους, φυλλάδια,
βιβλία, από αυτά που παράγονται κατά τη διάρκεια του σχεδίου, ώστε
να οργανωθούν παρουσιάσεις σε κάθε χώρα –εταίρο.
Οι
μαθητές που συμμετέχουν στη σύμπραξη θα γράφουν στους μαθητές των
εταιρικών σχολείων επιστολές κατά τη διάρκεια των μαθημάτων
αγγλικής γλώσσας, με την καθοδήγηση των αντίστοιχων καθηγητών.
Θα
δημιουργηθεί μια λίστα με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας των
εταίρων, για χρήση σε έκτακτες περιπτώσεις
Η
ιστοσελίδα του συντονιστικού σχολείου θα χρησιμοποιηθεί ως εστία
για όλους τους εταίρους
Οι
μαθητές θα είναι ελεύθεροι να επικοινωνούν όποτε θέλουν μέσω
chat-rooms.
Οι
τακτικές συναντήσεις των συντονιστών εκπαιδευτικών θα αξιοποιηθούν
για την αξιολόγηση της ανάπτυξης του σχεδίου.
5.6 ευρωπαϊκη προστιθεΜΕνη αξια
Ποιος
είναι ο αντίκτυπος και τα οφέλη της Ευρωπαϊκής συνεργασίας που
αναμένεται να έχουν οι δραστηριότητες της Σύμπραξης τόσο σε ατομικό
επίπεδο (μαθητές/καταρτιζόμενους/εκπαιδευόμενους και προσωπικό) όσο
και σε επίπεδο συμμετεχόντων ιδρυμάτων;
Το
πρόγραμμα στοχεύει στην επίτευξη ορισμένων από τους στόχους της
Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως:
§
Να
παρέχει ειρήνη και σταθερότητα μέσω της γνώσης κάθε διαφορετικής
κουλτούρας
§
Να
υπερπηδήσει διαφωνίες στην ήπειρό μας, μέσω της αμοιβαίας
κατανόησης, της αναγνώρισης και της εκτίμησης των άλλων
§
Να
εξασφαλίσει ισόρροπη κοινωνική βελτίωση μέσω της κατανόησης της
αξίας της παράδοσης και του πολιτισμού κάθε χώρας
§
Να
αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης και να
προστατεύσει την πολιτισμική πολυμορφία των ανθρώπων της Ευρώπης.
§
Να
υπερασπιστεί τις κοινές αξίες των Ευρωπαίων, όπως την αεφόρο
πολιτισμική ανάπτυξη, το υγιές περιβάλλον, το σεβασμό των
ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κ.ά.
§
Να
παρέχει αλληλεγγύη, αμοιβαία κατανόηση και σεβασμό για όλους τους
Ευρωπαίους
§
Να
βελτιωθεί η χρήση ξένων γλωσσών και οι γλωσσικές ικανότητες των
μαθητών
§
Να
εισαγάγει ποικιλόμορφες διδακτικές και καινοτόμες εκπαιδευτικές
μεθοδολογίες
5.7 συναφεια με τους στοχουσ του προγραμματος
Παρακαλούμε επιλέξτε στον παρακάτω πίνακα τους στόχους του
προγράμματος
Comenius
στους οποίους στοχεύει η Σύμπραξη σας, πέραν των δύο πρώτων (εάν
υπάρχουν – αφήστε κενό εάν όχι):
X |
Βελτίωση της
ποιότητας και αύξηση του όγκου της κινητικότητας μαθητών και
εκπαιδευτικού προσωπικού σε διαφορετικά Κράτη-Μέλη. |
X |
Βελτίωση της
ποιότητας και αύξηση του όγκου των Συμπράξεων μεταξύ σχολείων σε
διαφορετικά Κράτη-Μέλη, προκειμένου να εμπλακούν τουλάχιστον 3
εκατομμύρια μαθητές σε κοινές εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατά
τη διάρκεια του προγράμματος |
Χ |
Ενθάρρυνση
της εκμάθησης μοντέρνων ξένων γλωσσών |
Χ |
Υποστήριξη
της ανάπτυξης καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών, παιδαγωγικών
μεθόδων και πρακτικής για τη Δια Βίου Μάθηση με βάση τις ΤΠΕ |
|
Βελτίωση της
ποιότητας και Ευρωπαϊκή διάσταση της κατάρτισης των
εκπαιδευτικών. |
Χ |
Υποστήριξη
βελτιώσεων στις παιδαγωγικές προσεγγίσεις και τη διοίκηση των
σχολείων |
5.8 συμβολη στισ ευρωπαϊκεσ προτεραιοτητεσ που καθοριζονται στην
προσκληση υποβολησ προτασεων
Παρακαλούμε επιλέξτε στον παρακάτω πίνακα τις Ευρωπαϊκές
προτεραιότητες, που καθορίζονται στην πρόσκληση υποβολής προτάσεων –
2008, στους οποίους στοχεύει η Σύμπραξη σας (εάν υπάρχουν):
|
οποιαδήποτε
από τις οκτώ βασικές δεξιότητες που παρατίθενται στην Εισήγηση
του 2006 |
|
αντιμετώπιση
των κοινωνικο-οικονομικών διαφορών και μείωση της εγκατάλειψης
του σχολείου σε μικρή ηλικία |
|
αφύπνιση και
ενίσχυση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας |
|
διεύρυνση της
συμμετοχής σε ευκαιρίες μάθησης μέσω αθλητικών δραστηριοτήτων |
Εάν
επιλέξατε κάποιον από τους παραπάνω στόχους (5.7) ή/και
προτεραιότητες 5.8), παρακαλείστε να εξηγήσετε λεπτομερώς μέσω ποιων
συγκεκριμένων μέτρων ή δραστηριοτήτων θα τους/τις προσεγγίσετε:
Πολιτισμική γνώση και
έκφραση
Το
πρόγραμμα περιλαμβάνει ανταλλαγή επισκέψεων από και προς τα
σχολεία μέλη της σύμπραξης. Αυτή η δράση συνεισφέρει στην βελτίωση
της ποιότητας και την αύξηση της κινητικότητας μαθητών και
εκπαιδευτικού προσωπικού στις συμμετέχουσες χώρες. Το πρόγραμμα
μπορεί να ιδωθεί από την οπτική μιας ενωμένης πατρίδας, όπου οι
άνθρωποι ταξιδεύουν από διαφορετικά μέρη προκειμένου να γνωρίσουν
άλλους ανθρώπους και κουλτούρες. Η ποιότητα της κινητικότητας υπό
τους όρους αυτούς βελτιώνεται χάρη στην ταυτόχρονη υλοποίηση
εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και στην ανταλλαγή καλής πρακτικής,
καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων και ιδεών που εμπλουτίζουν την
ευρωπαϊκή πολιτισμική και εκπαιδευτική παράδοση. Υπάρχουν
ανισότητες στη χρήση των σύγχρονων ευρωπαϊκών γλωσσών, όπου
ελάχιστες από αυτές λειτουργούν ως κυρίαρχες γλώσσες, ενώ άλλες
λειτουργούν ως περιθωριακές ή λιγότερο σημαντικές, παρά την
σημαντική τους ιστορία (π.χ. η Ελληνική γλώσσα). Το πρόγραμμα θα
συνεισφέρει ώστε οι νέοι να μάθουν σύγχρονες ευρωπαϊκές γλώσσες
από ανθρώπους που τις μιλούν ως μητρικές.
Σχετικά με την υλοποίηση του προγράμματος θα χρησιμοποιηθεί κυρίως
το Διαδίκτυο για την επικοινωνία, συμβάλλοντας στην επικαιροποίηση
των γνώσεων των μαθητών στις τεχνολογίες επικοινωνιών, στη χρήση
εξειδικευμένου λογισμικού και συσκευών, συμμετέχοντας με τον τρόπο
αυτό σε ένα πείραμα παιδαγωγικής στηριγμένης στις τεχνολογίες
επικοινωνιών.
Στην
καρδιά του προγράμματος βρίσκεται η ενεργός συμμετοχή των μαθητών
με τη μορφή βιβλιογραφικής έρευνας, συνεντεύξεων με ανθρώπους της
τέχνης και του πολιτισμού, με τη συγγραφή αναφορών, με την
ερμηνεία εικόνων και ταινιών, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία
εκπαιδευτικών προσεγγίσεων στην αίθουσα διδασκαλίας και εκτός
αυτής.
Ενθάρρυνση της μάθησης σύγχρονων ξένων γλωσσών
Ενώ η
επικοινωνία μέσω Διαδικτύου θα γίνεται στη αγγλική γλώσσα, κατά τη
διάρκεια των συναντήσεων των εταίρων θα ενθαρρύνονται οι μαθητές
να μαθαίνουν τη γλώσσα του ιδρύματος υποδοχής. Οι μαθητές θα
συμμετέχουν σε ειδικές επιμορφωτικές συναντήσεις για τον πολιτισμό
και τη γεωγραφία και θα ενθαρρύνονται να επικοινωνούν με τους
καθηγητές και τους συμμαθητές τους σε μια ξένη γλώσσα.
Υποστήριξη βελτιώσεων στις παιδαγωγικές προσεγγίσεις και στη
σχολική διοίκηση
Οι
εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα
επωφεληθούν από την ανταλλαγή της καλής πρακτικής μεταξύ των
συμμετεχόντων ιδρυμάτων
Σχετικά με τις συστάσεις του 2006
Επικοινωνία σε ξένες γλώσσες- η εξ
αποστάσεως επικοινωνία θα γίνεται στην αγγλική
Ψηφιακές ικανότητες- οι μαθητές και οι καθηγητές θα χρησιμοποιούν
ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα
Μαθαίνω πώς να μαθαίνω- οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν τόπο και
ώρα για να μελετήσουν και να επικοινωνήσουν
Κοινωνικές δεξιότητες και δεξιότητες του πολίτη- οι μαθητές με
δυσλεξία ή με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, καθώς και αλλοδαποί
μαθητές με δυσκολίες στη γλώσσα εκάστου εταίρου, θα ενταχθούν στο
πρόγραμμα
Αίσθηση καινοτομίας και επιχειρηματικότητας- οι εκπαιδευτικοί
συμμετέχουν σε καινοτόμες στρατηγικές
5.9 αξιολογηση
Με
ποιον τρόπο θα αξιολογήσετε κατά πόσο επιτεύχθηκαν τόσο οι στόχοι
της σύμπραξης όσο και ο αναμενόμενος αντίκτυπος.
Η
αξιολόγηση του προγράμματος θα γίνει σε τρεις φάσεις για κάθε
σχολείο και μια συνολική και τελική .
Το
πρώτο τμήμα της αξιολόγησης θα γίνει πριν την έναρξη του
προγράμματος σε κάθε συμμετέχον σχολείο. Ο στόχος είναι να
αποτυπωθούν οι ιδέες, οι γνώσεις και οι στάσεις των μαθητών
σχετικά με την πολιτισμική πολυμορφία της ίδιας της χώρας τους,
όπως και των άλλων χωρών.
Η
δεύτερη φάση θα γίνει κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του
προγράμματος, ώστε να παρέχεται διαρκής ανατροφοδότηση στους
συντονιστές εκπαιδευτικούς.
Η
τελική αξιολόγηση θα γίνει κοντά στη λήξη του σχολικού έτους και
θα εξετάσει το βαθμό επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί από το
πρόγραμμα.
Στο πλαίσιο αυτό θα χρησιμοποιηθούν μια σειρά από εργαλεία, όπως
οι συνεντεύξεις, τα ερωτηματολόγια, η συζήτηση στην ομάδα, οι
αναφορές, τα δελτία τύπου, κτλ.
5.10 ενεργοσ συμμετοχη
Σε
περίπτωση που η σύμπραξη εστιάζει κυρίως στην ενεργό συμμετοχή
μαθητών, παρακαλείστε να εξηγήσετε σε ποιο βαθμό θα συμμετέχουν
στον σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση των δραστηριοτήτων του
σχεδίου
Καί/ή
Σε περίπτωση που η σύμπραξη εστιάζει κυρίως σε παιδαγωγικά ή
διοικητικά θέματα, παρακαλείστε να εξηγήσετε σε ποιο βαθμό το
σχετικό προσωπικό θα συμμετέχει ενεργά στον σχεδιασμό, υλοποίηση
και αξιολόγηση των δραστηριοτήτων του σχεδίου
Οι
μαθητές θα εμπλακούν στο πρόγραμμα αμέσως μετά την έγκρισή του.
Καθώς όλες οι συμμετέχουσες χώρες είναι πλούσιες σε παράδοση και
πολιτισμό, κάθε σχολείο θα εστιάσει σε μια ειδική περιοχή της
πολιτιστικής κληρονομιάς. Π.χ. ένα σχολείο θα εστιάσει στην
παράδοση που έχει σχέση με τη θάλασσα, ένα άλλο στη μουσική και το
χορό, κτλ. Οι μαθητές θα συζητήσουν τον τρόπο υλοποίησης του
προγράμματος σύμφωνα με τις δικές τους αντιλήψεις, δίνοντας έμφαση
σε διαφορετικές πλευρές του, πχ. στην επικοινωνία, στην
καλλιτεχνική έκφραση, κτλ. Οι δραστηριότητες θα σχεδιαστούν και θα
υλοποιηθούν από τους μαθητές τους ίδιους, υπό την εποπτεία και το
συντονισμό των εκπαιδευτικών.
Όπως
έχει σχεδιαστεί, οι συμμετέχοντες μαθητές θα ανταλλάξουν
επισκέψεις προκειμένου να
συναντήσουν μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Κατά τη διάρκεια
αυτών των επισκέψεων θα ανταλλάξουν επίσης ιδέες, πρακτικές, κ.ά.,
ώστε να υλοποιηθούν οι στόχοι του σχεδίου.
Οι
τακτικές συναντήσεις των συντονιστών εκπαιδευτικών θα αξιοποιηθούν
για την αξιολόγηση της ανάπτυξης του σχεδίου
5.11 ενσωμάτωση στις μαθησιακές ή/και άλλες τρέχουσες
δραστηριότητες
Εάν το
σχέδιο επικεντρώνει κυρίως στην ενεργό συμμετοχή μαθητών,
παρακαλείστε να εξηγήσετε τον τρόπο με τον οποίο το σχέδιο θα
ενσωματωθεί στο πρόγραμμα σπουδών / δραστηριοτήτων μάθησης των
συμμετεχόντων μαθητών σε κάθε ένα από τα συμμετέχοντα ιδρύματα.
Καί/ή
Σε
περίπτωση που η σύμπραξη εστιάζει κυρίως σε παιδαγωγικά ή διοικητικά
θέματα, παρακαλείστε να εξηγήσετε πώς
το σχέδιο θα ενσωματωθεί στις τρέχουσες δραστηριότητες των
συμετεχόντων ιδρυμάτων.
Περιοχές του Αναλυτικού Προγράμματος που θα μπορούσαν εύκολα να
συνδεθούν με το πρόγραμμα είναι:
-
Γλώσσα (μητρική, ξένες γλώσσες)
-
Λογοτεχνία στη μητρική και στις άλλες γλώσσες
-
Ιστορία (τόπων, γεγονότων, κτηρίων, παραδόσεων, κτλ.)
-
Μουσική (τοπική, εθνική, παραδοσιακή, σύγχρονη, μοντέρνα,
κτλ.)
-
Τέχνη (ζωγραφική, γλυπτική, κινηματογράφος, κτλ.)
-
Γεωγραφία (τοπία, περιβάλλοντα, χώρος και άνθρωπος,
ανταλλαγές, μετανάστευση)
-
Νέες Τεχνολογίες (επικοινωνία, ανταλλαγή μηνυμάτων, βίντεο,
φωτογραφιών, κτλ.)
-
Φυσική αγωγή
Είμαστε ελεύθεροι να διαθέτουμε το 10% του διδακτικού χρόνου για
τη μελέτη διαφόρων θεμάτων. Εργαζόμενοι με ένα ολιστικό πρότυπο
θα διασυνδέσουμε διαφορετικά μαθήματα που σχετίζονται με το
πρόγραμμα για μια νέα σύνθεση στο πλαίσιο της πολιτισμικής
πολυμορφίας των ευρωπαϊκών χωρών, ειδικά των συμμετεχουσών στο
πρόγραμμα.
Στην
έναρξη του προγράμματος θα γίνει μια ειδική συνεδρίαση του
συλλόγου διδασκόντων κάθε εταιρικού σχολείου, ώστε να εξασφαλιστεί
η ενσωμάτωση του προγράμματος και των δραστηριοτήτων του στην
καθημερινή σχολική ζωή και δράση, η υιοθέτηση της συνολικής
σχολικής προσέγγισης και η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών και
των μαθητών στο πρόγραμμα.
5.12 διάδοση και χρησιμοποίηση των αποτελεσμάτων
Με
ποιον τρόπο θα διαδώσετε και θα αξιοποιήσετε τα αποτελέσματα, την
εμπειρία και, εφόσον υπάρχουν, τα τελικά προϊόντα της Σύμπραξης;
- στα
συμμετέχοντα ιδρύματα;
-
στηντοπική κοινωνία;
- στην
ευρύτερη κοινότητα δια βίου μάθησης;
§
Σε
σταθερή βάση (πχ. μια φορά την εβδομάδα) θα ανταλλάσσονται
αναφορές και άλλα προϊόντα (π.χ. βίντεο) μεταξύ των εταίρων.
§
Ένα
μέρος από τα στοιχεία της επικοινωνίας αυτής σε κατάλληλη μορφή,
θα δημοσιεύονται στις ιστοσελίδες των σχολείων –εταίρων, καθώς και
σε άλλες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
§
Καθώς
θα αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών όλο και περισσότεροι μαθητές
από τα εταιρικά σχολεία θα χρησιμοποιούν τα ευρήματα και θα
εκτιμούν την εργασία των εταίρων.
§
Σε
κάθε σχολείο θα δημιουργηθεί ένας ειδικός πίνακα αφιερωμένος στο
πρόγραμμα, στον οποίο θα αναρτώνται φωτογραφίες και πληροφορίες,
για να ενημερώνεται όλη η σχολική κοινότητα κάθε εταίρου.
§
Ορισμένοι εταίροι θα δημιουργήσουν ένα ψηφιακό περιοδικό στη
γλώσσα τους και μέρος αυτού στην αγγλική
§
Στα
συμμετέχοντα σχολεία θα γίνονται παρουσιάσεις, όπως επίσης και σε
τοπικά συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια, εφημερίδες, κ.ά.
§
Οι
τοπικές κοινωνίες θα πληροφορούνται σχετικά με το πρόγραμμα και
την πορεία του μέσω της ιστοσελίδας κάθε σχολείου, μέσω των
δελτίων τύπου που θα εκδίδουν τα σχολεία σε τακτική βάση, από τις
προσκλήσεις των σχολείων για τις παρουσιάσεις τους, από τη
δημοσιότητα που θα δίνεται για την ανταλλαγή των επισκέψεων, κ.ά.
§
Αποτελέσματα και εμπειρίες θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του
συντονιστικού σχολείου
§
Τα
τελικά αποτελέσματα θα δημοσιευτούν με έναν ψηφιακό δίσκο.
§
Η
ευρύτερη κοινότητα της διά βίου μάθησης θα επωφεληθεί από το
πρόγραμμα και από τα αποτελέσματά του με διάφορους τρόπους, όπως
με την επίσκεψη στις ιστοσελίδες των σχολείων, από τη δημοσιότητα
που θα δίνεται στις ποικίλες δραστηριότητες των εταιρικών
σχολείων, από τα δελτία τύπου, από τις αναφορές, από τις
δημοσιεύσεις σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
5.13
θέματα
Παρακαλώ επιλέξτε τις κύριες θεματικές περιοχές (3 κατ' ανώτατο
όριο) του σχεδίου σας ή συμπληρώστε το πεδίο "Άλλο" εάν ο θεματικός
τομέας σας δεν συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο
N.
|
Θέμα (το πολύ 3) |
1 |
Tpc-12
Πολιτιστική κληρονομιά |
2 |
Tpc-21
Ιδιότητα του Ευρωπαίου πολίτη και Ευρωπαϊκή διάσταση |
3 |
Tpc-34
Μάθηση σχετικά με τις Ευρωπαϊκές χώρες. |
5.14 εκπαιδευτικοί τομεισ
Παρακαλούμε επιλέξτε τους κύριους εκπαιδευτικούς τομείς στους
οποίους θα αφορούν οι δραστηριότητες της σύμπραξης
N. |
Τομέας (το πολύ 3) |
1 |
1023- Γεωγραφία |
2 |
1018
Ξένες γλώσσες |
3 |
1027 Νέες Τεχνολογίες |