Ομάδα Οικολογικού Αποτυπώματος
(Τμήμα Β3)

Καθηγητές:
Χρήστος Δερμάτης, Παναγιώτης
Πεφάνης, Δέσποινα Γιουβάνογλου,
Γονείς:
Καθήκοντα:
1.
Να κάνει
την οικολογική αποτύπωση του σχολείου, σύμφωνα με το υπάρχον
υπόδειγμα, ώστε κάθε βελτίωση να μπορεί να καταγράφεται με ακρίβεια
και αξιοπιστία. Για το σκοπό αυτό θα συνεργαστεί και με άλλες
ομάδες, με τη διεύθυνση του σχολείου, με το Δήμο, κτλ.
2.
Να βρει
τρόπους ώστε να μη χρησιμοποιούνται συσκευασίες μιας χρήσεως στο
σχολείο.
3.
Να
σχεδιάσει ένα πλάνο δράσης για να μειωθεί το ποσοστό των παιδιών που
έρχονται στο σχολείο με ΙΧ και να αυξηθεί το ποσοστό εκείνων που
έρχονται με τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας και τα πόδια.
4.
Να
μελετήσει (ιντερνετ, βιβλιοθήκες, περιοδικά) την εμπειρία που
υπάρχει σε άλλα σχολεία (του εσωτερικού ή του εξωτερικού) και να
εισηγηθεί αλλαγές που μπορούν να εφαρμοστούν και στο δικό μας
σχολείο.
5.
Να
ενημερώσει και να διδάξει στις μαθήτριες του σχολείου το θέμα του
οικολογικού αποτυπώματος και τους τρόπους μείωσής του.
Δείκτες
- Έχει γίνει η Οικολογική Αποτύπωση
(καταγραφή επιπέδου αναφοράς σύμφωνα με το σχετικό
έντυπο) πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς (ή πριν την
ημερομηνία έναρξης του χρόνου συμμετοχής στο Βραβείο);
- Χρησιμοποιούνται συσκευασίες μιας χρήσεως
στο σχολείο;
- Χρησιμοποιούνται οικολογικά απορρυπαντικά
για την καθαριότητα του σχολείου;
- Ποσοστό των παιδιών που πηγαίνουν στο
σχολείο με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ποδήλατο / Ι.Χ. / πόδια.
- Υπάρχει πρόσφατη βεβαίωση συντήρησης του
λέβητα του καλοριφέρ
- Διαθέτει το σχολικό κτήριο θερμική μόνωση;
- Διαθέτει το σχολείο ηλιακό θερμοσίφωνα για
ζεστό νερό;
- Διαθέτει το σχολείο διπλά τζάμια;
|